Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно спирачки

    Здравейте, искам да попитам. Наскоро ходих на технически преглед и не можах да спра машината на задните гуми. Съответно ми казаха, че спирачките ми имат някакъв проблем, а и ръчната не ми работи, но това е друг въпрос. Смених задните спирачни маркучи, раздвижиха ми апаратите, че оттам се очакваше да е проблема с ръчната, но спирачките така и не ги чувствам по-добре. Миналата година смених спирачни дискове плюс накладките с Феродо такива и не вярвах за 1 година проблема да идва от тях. Колата си се кара нормално. Въпроса ми е от какво може да идва този проблем, предните си работят, че иначе нямаше да бъде никак хубаво.
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

  • #2
    Мойта 146 спира много яко, а тия на прегледа казаха, че задно дясно не е както трябва.... иначе спира като муле.....сега ще сменям накладки и отпред и отзад, просто имат по 2 мм.
    имам едно питане за дискове "OMC", някой да е слагал.....италиански са.
    Last edited by toto99; d.m.y г., 14:34.
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #3
      Като цяло си се усеща, че колата не спира точно както трябва. В самото началото когато ги смених дисковете и накладките спираше много стабилно. Сега се усеща, че спира главно с предните спирачни, няма я тази стабилност
      Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

      Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

      Comment


      • #4
        здравей колега провери в сервиз дали механизмите за самонатягане на ръчната работят,намират се от вътрешната страна на апарата,има пружина на тях....при опъване на ръчната ,пружината се напраяга а при отпускане трябва да върне механизма ДО КРАЙ...ако остава хлабина,която връщаш механично,се сменя пружината....по лесния вариант е да натегнеш жилото на ръчната,става лесно с ключе 13,мястото е под лоста на ръчната...дърпаш до край и ще видиш от къде!

        Comment


        • #5
          Каза ми майстора, който ги гледа, че трябвало да се поизтъркат по-добре накладките и тогава да се натегне както трябва ръчната. Мен повече ме притесняват задните спирачки, ръчната ще я покарам скоро колата, че трябва да ходя до едно място и след това като се върна ще говоря с него да си я нагласи както трябва. Мерси за информацията за пружината, ще видя ако не почне да захваща както трябва, ще се доуточним с него и за тая пружина. Тук в града разчитам на познати, които знам, че се занимават по-сериозно с колите. Иначе качествен сервиз няма, но ако се наложи ще видя нещо в Перник, че е по-наблизо
          Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

          Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

          Comment


          • #6
            Да не отварям нова тема, а и мисля, че пиша където трябва, някой да има идея дали лесно се сменя жилото на ръчната, че дясното колело изобщо не задържа (лявото е О.К.) и пак по темата и само за инфо. смених вс. дискове и накладки + раздвижване на апаратите и подмяна на всички гумени неща по тях (тип тампони, маншони, пръстенчета и т.н.т.) на цена от 400 лв (работата си е от мен)., като не съм взимал най-скъпите такива, но не и най-евтините ..... и ми бяха нужни около 300-350 км. в градски условия за да почне да спира като хората.
            Last edited by Чавдар; d.m.y г., 10:56.
            Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
            sigpic

            Comment


            • #7
              жилото се сменя не толкава лесно но не е и трудно,трябва да се извади конзолата между седалките където има една ролка другото е под колата и е по лесно а това че е нужно накладките и дисковете да се поизпилят и да си паснат е вярно!

              Comment


              • #8
                Централната конзола може само да се повдигне в задната част, не е нужно да се вади цялата. Изваждането и е свързано с демонтаж на гадните мокетени кори от двете и страни...
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #9
                  И като капак - с тези задни спирачни апарати никога няма да спреш валяците на ГТП. Каквото и да смениш...
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Дори така да е, не си спомням преди време дали не успях. Задните спирачки доколкото си спомням, че ми каза човека са наполовина на спирачната сила на предните
                    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

                    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

                    Comment


                    • #11
                      спират се Дидо,спират та чак гумите задимяват,аз през септември смених жилото и накладките после имах много слаба ръчна,минах около 5000км. понеже пътувах до чужбина и тук си натегнах жилото на ръчната и сега се пързаляме по завоите ама хваща още на първия зъб...кове...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kiko1213 Покажи съобщение
                        спират се Дидо,спират та чак гумите задимяват,аз през септември смених жилото и накладките после имах много слаба ръчна,минах около 5000км. понеже пътувах до чужбина и тук си натегнах жилото на ръчната и сега се пързаляме по завоите ама хваща още на първия зъб...кове...
                        ..... а прави ли нещо по апаратите (някаква настройка) или просто се закачат новите жила?
                        Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Последно на валяците отзад на крачна и ръчна имах абсолютно еднакво усилие, което не беше обаче достатъчно, за да спрат. По чуждите форуми доста се оплакват от това на Алфа 164 (там съответно и прегледите са по-строги).
                          По принцип ръчната трябва да има поне 4 зъба ход. Иначе не се осигурява работата на саморегулиращите механизми.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Нямам идея колко точно трябва да е усилието на задните колела, но на прегледа ми казаха, че всичко със спирачките е О.К. (с изключение на ръчната), но не спря барабаните за разлика от Croma-та където винаги съм имал проблеми със задните спирачки, които са същите като тези на Alfa-та , а въпросния саморегулиращ механизъм, какво точно прави и трябва ли да ме плаши при смяната на жилото.
                            Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kiko1213 Покажи съобщение
                              спират се Дидо,спират та чак гумите задимяват,аз през септември смених жилото и накладките после имах много слаба ръчна,минах около 5000км. понеже пътувах до чужбина и тук си натегнах жилото на ръчната и сега се пързаляме по завоите ама хваща още на първия зъб...кове...
                              Евала колега, моята 164-ка също имаше слаба ръчна, нямаше шанс да блокират гумите когато я дръпна, дори да се движа супер бавно. Мислех си, че си е така, но преди малко я натегнах като прочетох какво си написал и вече е супер, направо кове.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment

                              Working...
                              X